Saturday, June 13, 2009

cebisan kisah org biase cm aku jugak


Ini kisah benar.
Kisah tentang mereka.
Mereka yang nak berkawan dan juga gatal nak mengawan...

Antara mereka sibuk ajak jumpa
 Aku kata 'busy..xde masa..insya'allah kalau free' 
Mereka kata aku sombong

Antara mereka ofer diri ajak couple
 Aku kata ' sory xminat...kita kawan je' 
Mereka kata aku jual mahal

Antara mereka sibuk suh aku sms selalu
 Aku kata ' kenapa mesti aku yg sms..
xde apa nak sembang' 
Mereka kata aku kedekut

Antara mereka paksa aku call selalu
 Aku kata ' wah...kenapa tunggu aku yg call?...
nampak sangat pentingkan diri' 
 Mereka kata aku jahat

Aduyai..apa ni ?? 

Kalau niat tu ikhlas nak berkawan , tak perlu la 
nak paksa2 aku buat benda2 tu semua..nampak
 sangat ada yang nak amik kesempatan. 
Aku xfaham sebab aku cuma orang kebanyakkan. 
Untuk kamu..kamu..kamu dan juga kamu...tolong 
la faham..bukan senang nak puaskan hati semua orang. 




3 comments:

  1. kned;
    susah dan payah kan nk puas kan sume org.
    tp tade spe pulak nk puas kan hati kite.
    en en.

    ReplyDelete
  2. just b urself.. others?depending on their position on ur heart.. ^-^

    ReplyDelete
  3. yes be urself...
    ..pernh sowg kwn yg anggp ak beshfwen die bkate pd aku>>>
    dh smpai mase utk kau pk kn dri sendri dlu
    then br pk owg len...
    asyik mementgkn kepentgn org len je dr dlu....

    skrg ak mule pk pe yg die ckp ni...
    seriously

    ReplyDelete


KaMi