Saturday, September 5, 2009

kne tagged ngn kak nana lg...:)

1. apa perasaan anda sekarang?
eepy je..mls nk wat hmwrk

2. saya nak makan?
oops pose la..tp cm nk mkn pizza

3. saya tak suka
kne tgkg..sgt xsuke....

4. impian saya
nk jdi org bjye dlm IT....

5. haiwan yg saya tidak suka
ular..geli lorh

6. saya harapkan
dlm bnk de byk wet..ley bli lappy+hp bru...
gembire bsame mereke yg dsygi

7. jika boleh diputarkan masa
cm2 nk ubh..

8. saya pada 10 thn akan datang
mybe animtr...or dlm bdg video

9. hp saya adalah
k320i..k660i dh kne curik

10. saya pernah bercinta sebanyak
ade la 4, 5 kli

11. saya suka pada
kedamaian...dimanjai

12. kawan2 saya
ramai. sume sy kwn

13. pernah dikhianati
banyak kali

14. apa yang hendak dilakukan terhadap org yg mengkhianati anda
ermm wat bodo je..mls nk gado tp if sgt tlampao..akn ku tampar muke die...lalala

15. mereka yg d tag ialah..
moy dh..znb pon dh..
setrusnye betty..zatil..eddy..n spe je yg bce k

okies....chowz

No comments:

Post a Comment


KaMi