Sunday, September 19, 2010

Air Mata Nur Salina

Assalamualaikum ....

Hello sume ...
Ok smbil2 nk packing brg nk blik esok ni kn
Nak kongsi sikit pasal drama aka telemoviw yg aku baru tengok  tadi ..
Tajuknya "Air Mata Nur Salina"
Saban hari dh tgk trailer citer ni kt tv .. so agak excited r nk tgk ..
So td 10 mlm d tV3 aku and family Pon tgk la ...smbil mkn kuih srg semut yg aku wat petang td .. :)


Utk minute2 yg pertama aku tgk ...
Pergh citer ini agak berat ni ...
Pelakon2 hebat berlakon ni 
Ternyata citer ni mmg superb r ..
Kalo tgk dr segi shot ... editing ...yg penting color die mmg cantik
Editor pndai men color ni ...
Dah cm tgk filem pOn ade td ...
Dari segi audio pOn xkurang hebatnyer ..
Kena ala dgn setiap situation ..
Umie aida mmg xdpt dsangkal la kan 
Memang pelakon yang cukup hebat ..versatile ... salute r kak ...
Dan seperti yang org len nantikn juge
Nyanyian duet antra umie aida and remy ...
pergh sekali lagi aku salute la ...
Sore Umie makin sedap ...
And xsangke sore remy pon sedap beb ..ley kate de market la  ...
Tgk punye tgk ... haissh dasat ni 
Pastu smpai scene salina bunuh afka tu ...
Wat aku speechless ... klimaks yg cukup hebat beb ...
Sayu gak bile die dhukum gantung ...cian beb ...
Overall tabik spring r dekt kak eirma fatima  ...
Satu karya yg cukup boleh dbangga kn ..congratz ye kak 
Xlupe lakonan hebat umie aida and remy ishak ...
si kecik afina pon ok ... cm rupe ank bongsu kak eirma je budk tu ..comey ..
Last but not least ... Congratz to all Air Mata Nur Salina team ....
HIDUP DRAMA MELAYU  ....


~~~Nedz ....

No comments:

Post a Comment


KaMi