Sunday, September 26, 2010

Peristiwe Sabtu ...~~

Assalamulaikum ....

Hai semua ...
Semalam satu hari dok berjalan - jalan lepas habis kerja
Mula gi bangsar dengan Ayem ...kita orang gi hantar hdisk kt Damansara ...
Satu peristiwe telah terjadi ....jeng jeng jeng ...

Kita berdua gi la naik atas hantar hdisk kan
Sambil tggu file di copykan..Dok lepak bce magazine
Magazine pasal kereta ..huhu.... aku cam biase lah minat swift ..
Tapi ini bukan persoalan utama ...lalalalaa

Ok, lepas je settle copy adalah dekat 20 minit or 30 minit kita orang kat atas kan..
So kita orang pun teruslah turun ke kereta ..
Tau apa jadi....
Thai aka makcikthaibloopers ni tengah tido dalam kereta time tu tao 
Kita orang ketuk la cermin sebab dia lock kereta kan 
Tapi ...
Ingatkan senang die nak terjaga ....sekali  boleh pulak die bantai tido mati ...
Puas dow kita orang ketuk cermin...goyang kereta bagai nak rak..
Aku pun try gak call die banyak kali ....
Tapi yang AdOOOOOO.....
Sambil ketuk cermin, goyang pintu kereta macam hulk.. (haha) call makcik ini gak ..
Pergh cuaca panas + hati jadi panas...
Akhirnya ... thai bangun ..fuhhh... kalau tak dok berpicnic la kita orang kat basement tu 
Thai ... oooohhh Thai .....
Hahahaa... dengan gelabah thai cakp sorry ...sorry ...
Hahaha.. nak kata apa.. layan kan eje....
Pastu p bangsar ..lepak umah  my bff .. melissa adila aka mel .. jmpe kekla sekali ..
Pastu gerk p kajang open house and smbutn hari jadi Yana Samsudin ...
Pergh lame dh aku tak lepak kajang ... rindu beb..haahaha....memory2 lame kembali...haha...(lupekn eje..haha)
Lepak2 mkan..borak ....
Blah dari situ pusing2 serdang, pj..subang ...
Akhirnya lepak opis...
Huhuhu..siapkan promo Cuti Cuti Cinta .......
Lalalala... itu sahaja....


Jumpe lg..
Nedz

7 comments:

  1. Tu la thai, buat ape mlm sblm tu? ke mimpi siape

    ReplyDelete
  2. kurg ajar ..tu pun kau tlis dlm blog...mlu..siut....ok..xpe..knekn aku..siaplah kau... makcikthaibloopers akn myerang...argh...........aku..mimpi gempa bumi..aku ingt bumi ni nak kiamat....rupa2..korg gegarkn kte..ha..ha..

    ReplyDelete
  3. thai... u suke paan ke? :)

    ReplyDelete
  4. korg..yg syok paan....ye..aku thu...paan sbnr suker kat nedz...

    ReplyDelete
  5. hahahaa...xde maknenyer ...

    aku xstay sesame kt opis pun..korg due yg stay same..
    air pans same ... hahaha

    ReplyDelete


KaMi